måndag 23 april 2012

Fredagen, på måndagen.

Hej vänner!

I fredags grillade vi jättegoda grillspätt på vår balkong, och jag fotade dem, men det blev aldrig av att jag skrev något inlägg. Ni får förlåta mig, igen. Här kommer dock fredagen, på måndagen.

De goda spätten!

Det var inte direkt det typiska grillvädret, men med elgrill på balkongen kan man grilla även i snöväder! :D Nu syns det inte så jättebra (klicka på bilden för att den ska bli större) men det satt ett gulligt mås-par på gatulyktan och höll varandra sällskap. :)

Idag är jag stolt över mig själv för att jag orkade pallra mig ner till gymmet, trots ruggigt väder och tidig uppstigning imorse. Det tyckte jag var duktigt. :) Till middag idag blir det inget mer avancerat än fryst pizza.

Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar