tisdag 1 maj 2012

Lilla sjöjungfrun.

Hej alla glada hjortar! :D

Idag provade jag följande bikiniöverdel på H&M.


Jättefin färg, och den fick mig att känna mig som Ariel, den lilla sjöjungfrun. Kändes lite som en snäckskalsbikini. Super! Dock satt den som en... Jag vet inte vad. jag provade storlek 36, men fick 4 bröst i den. Den liksom kapade av dem på mitten. Vad bra att den var gjord för individer utan bröst? Jag har ju dessutom inte ens stora bröst. Haha! Nåväl, jag orkade inte prova i en större storlek för det var kö till provrummen, så det får vänta tills någon annan gång. Det var i alla fall en mycket fin bikini som fanns i flera färger.

I övrigt är det ju första maj idag, har ni varit med och demonstrerat? "Mer Hjort till folket!" ? :) Det kan bli ett projekt till nästa år, hehe! :)))))

Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar