tisdag 23 april 2013

Skrivskydd.

Hej mina vänner!
Vill höra något idiotiskt? Klart att ni vill! Jag fick en enkät skickad till min mail som jag gått med på att svara på. Då är dokumentet skrivskyddat! VAD BRA, att jag kan skriva svar till frågorna då. Idioter, idioter överallt. Alltså, jag har inte tid med det här! Jag skrev att de skulle skicka det med vanliga posten istället.

Idag hade jag en bättre dag på jobbet, fick en del gjort. Jag känner mig dock konstant stressad då det är så stökigt och rörigt överallt och ingenting får plats. Jag vill städa överallt, men jag har ingenstans att ställa någonting. Till råga på allt fungerar inte ens telefonen. Det bästa med dagen var att jag fin finbesök gånger två på jobbet! :D Både min kära mormor och min bästa vän kom och hälsade på mig! :) Bästelibästbäst.

Nu ska jag äta glass. Såhär brukar det se ut när jag äter glass:

Man kan inte ha för mycket kolasås. Det går inte.


Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar