söndag 9 juni 2013

Drastiska tjejen.

Tidigare idag ringde, enligt displayen på mobilen, min pojkvän. Personen som talade var dock inte alls min pojkvän. Det var ju någon av hans kompisar som skulle skoja till det och sno hans telefon för att låtsas vara honom.

... Trodde jag. Så jag lade på i örat på denne person. Jag var ju inte alls på humör för sådant trams. Det var bara det att det visst var min kära pojkvän, som åkt på halsfluss och därför inte alls lät som sig själv. Hahaha! drastiska tjejen som lägger på i örat på folk hit och dit! Hahaha. Sjuk. I. Huvudet.
Som tur är blev ju Robin inte direkt förvånad. Han är ju van vid att ha en galen flickvän. Han kommer hem någon gång inatt. Eller snarare imorgon morgon, tidigt. Från Göteborg. Skojsigt. Stackarn. Halsfluss och låter som jag vet inte vad. Någon jäkla pundare lät han som.

Simma lugnt, hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar