tisdag 5 mars 2013

Luggen.

Hej igen! Luggen som talar. Ni ska få se. Men hörrni, vad hände med layouten i förra inlägget? Bildtexten är inte centrerad och jag vet inte vad. Jag bråkade med det där ett tag, tills jag fick nog och bara "Nej, vad gör det om hundra år?".

Ja, åter till det egentliga ämnet; luggen! Jag passade på att boka in mig hos frisören en dag som denna då jag är ledig, och här är resultatet:

Ja, det är bara att acceptera att bildtexten inte vill vara centrerad idag. Så är det bara.

Nåväl, luggen är tillbaka! Jag är mycket nöjd, det blev fint. I och för sig har jag som sagt haft lugg förut, så jag vet att jag kan "pull it off", som man säger borta i Amerikat. Fint i alla fall, min frissa är ju bara bäst! :D

Här är en bild på vår nya häftiga tavla som vi inhandlade idag. Den hänger nu ovanför TV:n.

Ball va? :D Det är inte varje dag som man ser en färggrann uggla med en solhatt på sig! :) Den är "off the chain" som Olle så bra beskrev den på Facebook. Off the chain!

Imorgon är det dubbeljobb som väntar, så nu är det dags att gå och lägga sig. Simma lugnt, hörrni så hörs vi!

/El Hjorto


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar