tisdag 5 mars 2013

Nyheter.

Hej allesammans! Återigen, förlåt för dålig uppdatering! Jag ska verkligen försöka skärpa mig. Här kommer nu i alla fall ett gäng bilder från senaste tiden. :) Håll till godo!

Här är en bild på mig. Med flätan i högsta hugg, iförd jobbkläder.

Här är en annan bild på mig. Vacker som en dag. Vem vill inte se detta behagliga ansikte varje dag liksom?

Här är en bild från i lördags när jag och pappa åkte ner till Stockholm över dagen för att se på sista serie-hemmamatchen på Hovet, AIK-Brynäs.

Inte illa! :))))




Den här veckan har jag hela tre dagar ledigt! Jag gör ett till inlägg om dagens bravader, annars blir det så många bilder på en gång. Hur är det med er förresten? Hur mår ni? Vad har ni för väder? Har ni tjuvstartat med påsk-godiset? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar