söndag 10 juni 2012

Allvarligt talat.

Dåligt dåligt dåligt. Mycket dåligt. Riktigt längesedan jag uppdaterade nu. Dåligt!

Jag har dessutom haft bilder att visa! Jag skulle till exempel visa de andra bilderna jag tog ifrån brobygget, men de ligger kvar på skrivbordet och väntar. Där ligger också en mapp märkt "kosläpp". Jag var på kosläpp! När korna släpps ut på bete efter en lååååång vinter inomhus! Jag ska visa er bilder från det, för de är så härliga, bara inte just nu. Just nu sitter jag på sängen i ett hotellrum i Hufvudstaden. Internet är segt, fastän jag har full signalstyrka på mitt trådlösa internet. Jag förstår ingenting. Vi får väl se om det går att ladda upp en bild, ska vi testa? Okej, vi testar!


Ojojoj, heliga pommes frites, det funkade! :o Här har ni Sir Yuki Buki of Yorkshire som äter det fina kattgräset jag odlat åt de små liven. Gött!

Vad gör jag i Hufvudstaden då förresten? Förutom att komma tillbaka till min födelseort så ska jag kultivera mig. En tredagars kultiverings-resa med mina kära föräldrar. Härliga tider! Jag återkommer mer om detta senare, för nu är det snart dags att sova!

God natt mina kära små hjortar!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar