måndag 18 juni 2012

Rutiner.

Hej!
På grund av ett nytt jobb så har jag fått nya rutiner. De innebär att lägga sig klockan nio på kvällen, och kliva upp klockan kvart över fem följande morgon. Jag börjar nämligen klockan 7 på morgnarna. De flesta dagarna, sedan är det ett lite oregelbundet schema. Nåväl, ni fattar va, inte mycket tid till annat galej. Jag kommer hem vid halv fem på eftermiddagen, då gör man middag, sedan ser man på något TVprogram, sedan måste man sova.

Så så ligger det till, därav mycket låg aktivitet här. Jag hoppas att ni har överséende, och jag ska försöka uppdatera bäst jag kan ändå! :) Dessutom får jag semester senare i sommar, och då kan jag hitta på lite roligare saker!

Det är kungligt med mer jobb, men hur ska man hinna med allt man vill göra? Vi höres!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar