måndag 11 juni 2012

Kultdag #1

God kväll!
Kultdag nummer ett bjöd för det första på jättegod hotellfrukost. Sedan bjöd den på besök på självaste Vasamuséet, samt Fotografiska. Åh, jag känner hur kulturen åker runt i mina ådror. Jag gillar sådana här saker. Insuuupa kultur och strosa omkring. Senast jag var på Vasamuséet kan jag inte ha varit äldre än 8-9 år tror jag. Jag var fortfarande en liten knodd. Nu nådde jag ju upp och kunde läsa vad det står på alla infoplakat osv. Trevligt! :D Fotografiska bjöd på en mycket bra utställning vid namn "Epic moments" och bestod av diverse imponerande OS-bilder genom tiderna. Rekommenderas starkt!

Under denna kultiverande dag tog jag en bild. En. Här är den:


Från en utav Djurgårdsfärjorna.
Det blev lite shopping också, på Skärholmen. Ett stycke sandaler! Jag har varit på jakt efter ett par bekväma sommarskor, helst sandaler, som inte är så varmt att ha på sig. Här är dem;




Ett par svarta sandaler. Man tackar! Jag hittade dem på DinSko.
Nu är det dags att sova, måste ladda batterierna inför kultdag #2. God natt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar