tisdag 7 augusti 2012

Flätan.

Flätan idag igen! Jisses, hörrni, det blir fint det här! Fin i håret är ju inte fel.



Här ser ni även mitt Harry Potter-ärr jag fick i vintras. Eller våras. Kommer inte ihåg exakt, men det var fortfarande snö ute. Det syns inte så mycket längre, men det syns ju att det är ett ärr. Nåväl, det visar att jag lever ett fartfyllt och spännande liv. Hehehehe. Katter. :)
Här får ni även en bild på en Hibiscusblomma:




Fin va? :) Den finns på vår balkong. Idag handlade jag för övrigt ett par jenas! Ja, ni hörde rätt. Jag har inte haft jeans på jättelänge, eftersom jag blev jättesur på mig själv när jag inte kunde ha mina jeans längre. Jag drabbades av det typiska tjejscenariot; Passerade ålder 20 och plötsligt började det man åt lägga sig på höfterna? Typiskt! Nåväl, nu har jag köpt ett par jeans på H&M för 199 kronor. Det är lagom det! Dessutom köpte jag en fin stickad tröja på Rut mfl. Jättefin! Jag ska visa er någon dag. :) Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag!

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar