måndag 6 augusti 2012

Nya kunskaper.

Hej.
Jag har skaffat mig nya kunskaper inom ämnet hår&flätor. Något som killar knappt har någon vetskap om alls.

Jag har tittat på tutorials på youtube, om olika flätor. Detta skulle vara en "Lace braid". En spetsfläta? Okeeej... Nåväl, det var i alla fall superenkelt! Hurra för enkla tips! :D

Den syns knappt på grund av motljuset, men ändå. :) Roliga timmen!


Hur går det med jobbet då? Jo, jag jobbar på. Nu är jag dock inne på den sista tuffa jobba-varje-dag-veckan innan jag är ledig i 3 veckor! Egentligen 2 veckor och 6 dagar, för jag har ett fredagspass inklämt där, men ändå! Snart..... Snaaaart... Imorgon har jag min lediga tisdag som inträffar varannan vecka. En dag varannan vecka. Jag ska ha sovmorgon (till nio, det är verkligen sovmorgon för mig!), sedan ska jag åka och betjäna min kära vän. Betjäna med mina smaklökar. De visuella smaklökarna man använder vid shopping. Ögonens smaklökar. Om ni fattar. Hehe.

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar