måndag 27 augusti 2012

Provade någonting nytt.

Hej!
Ikväll provade jag någonting nytt med naglarna. Tre breda ränder! Ser lite ut som lakritsgodis, eller? Det blev fränt i alla fall, tyckte jag. Det gick bra att måla på vänster hand, men högerhanden såg katastrofal ut. Jag behöver träna mer på findetaljer med vänsterhanden. Nåväl, såhär ser de ut nu i alla fall.


(Ett litet äpple också! :D)


Idag, första dagen på min sista semestervecka, fick jag jobba. Lång dag. Urk! Chefen ringde mig och frågade om jag kunde jobba. Tur för dem att jag inte kan säga nej. Egentligen kunde jag inte alls jobba; jag skulle hjälpa till att måla köket hos mormor. Typiskt! Så är det, man är ju en sådan som ställer upp, och det lönar sig nog i längden. Dessutom ska jag hjälpa till att måla hos mormor imorgon istället.

Nu är det hög tid att sova! God natt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar