måndag 28 januari 2013

Surfing!

Hejsan!!!
Idag har jag surfat! Jag och Magda har surfat på Himlabadets konstgjorda stora surfvåg! Det var svårt, men det var jättekul! Vi hade tänkt filma, men vi hann inte, vi hade ju fullt upp med att surfa! Jag kom dock hem med lite souvenirer:


Detta fina blåmärke kom direkt efter mitt första fall. Landade såklart på höftbenet och detta är resultatet. Nästa gång får ni se hur det ser ut när jag står där och försöker hålla balansen, haha! Och sedan falla.

Vi var också en snabb sväng på stan, och då så fick jag syn på denna supercoola baddräkt! Den fick såklart förlja med hem, speciellt för 175 kronor!


Det här är alltså ryggen på baddräkten, titta på alla färger! :D Den blir riktigt ball i sommar! :)
Simma lugnt!
/El Hjorto

2 kommentarer:

  1. det är otroligt skönt och jag vet nu hur man kan fördriva tiden medan vattnet fylls!
    Man fyller upp vattnet och skummet och medan det sker byter man om, bär in allt man behöver för badet samt gör klart en ansiktsmask som man sedan kan ligga i badet med och njuta! :D och vips så är karet fyllt! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är skönt att bada. :) Fast det gör man ju på ca 2 minuter, det tar minst 20 minuter för badkaret att fyllas. :/ Så det fungerar inte för mig.

      Radera