tisdag 29 januari 2013

Träningsvärk.

Hejsan! Gårdagens surflektion har sannerligen satt sina spår! Jag har en sådan träningsvärk i ryggen och axlarna haha! Och rumpan ska vi inte prata om, haha!
Snart är detta jag:


Ska vi prata lite om vädret förresten? Idag var det en plusgrad! Det är lite oroande. Man börjar få vårkänslor. I januari. Det kan inte vara bra, det kommer säkert en riktig släng av 30 minusgrader i två veckor inom en snar framtid. Man skall inte slappna av för mycket, då kan man bli besviken! Något som dock är oerhört skönt är att det bara blir ljusare för varje dag. Nu vandrar man inte längre runt i ett ständigt mörker. På tal om mörker har jag tappat bort min ena reflex! Som hänger i jackfickan. Den brukar ramla av, men jag brukar märka det. Oftast i bilen, men nu vet jag inte! D: Typiskt!

Nåväl, allt brukar ju lösa sig, hörrni. Ha det gött!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar