tisdag 3 juli 2012

Kvällen är räddad!

Hej!
Förmiddagen har varit all business. Jag berättar senare, när det står klart vad som kommer att hända. Vi tar det säkra före det osäkra!

Kvällens planer är dock helt klara, kolla bara vad jag fyndade på Gamestop:


Hela tre säsonger av Räddningspatrullen!!! :O Kan det vara den absolut bästa tecknade serien som någonsin gjorts? Jag tror det. ÅHHH, nostalgin flööödar! Det är med svenskt tal också, så det kommer att vara precis som när man var liten! ÅH! :D

I övrigt kan man hänga av sig kavajen när man kommer hem, och istället ta på sig sin pojkväns randiga T-shirt.





Haha ?

Nåväl. Ikväll ska jag fira min personliga framgång från i förmiddags, med en delikat middag nere på stan. Mer om det senare. På åter-skrivande.

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar