onsdag 18 juli 2012

Sola på en basketplan?

Hej!
Idag fick jag äntligen, äntligen njuta av solen en stund! Jag hade en ledig förmiddag, och försökte utnyttja den maximalt. Fastän jag och Robin hade tvättstugan så hann jag med att sola i en halvtimme, och det var så skönt! :D Var solade vi då? På en basketplan?


Ja, man kan ju undra. Nej då, det är bara ute på gården i Sköna Berg. Mysigt!


Ah, lapa lite sol. Med stark solskyddsfaktor såklart, farligt! Tänk på det, alltid solskyddsfaktor! :)

Imorgon ska jag jobba igen, i vanlig ordning. Dock får jag sovmorgon, ända till klockan 7! :O Vanligtvis börjar jag klockan 7! Sweet! :D

Hjort on!
/El Hjorto

P.S. Bilderna tog jag med Robins Samsung Galaxy S II. Om någon undrade. Jäkligt bra kvalle för att vara en mobilkamera. D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar