tisdag 3 juli 2012

Songs Royal Kitchen.

God kväll! :D
Ikväll var jag och Robin nere på stan och åt middag på Songs Royal Kitchen. De har verkligen helt utsökt mat; bra, fräscha råvaror och vällagat. Mums!

De är dessutom riktiga konstnärer, kolla bara vad de snitsade till det med min drink!


Njae, men alla kan väl skära till en melon-fågel på två röda? Ingen? Nej, trodde väl det. Jag ska megde att jag åt upp konstverket. Ja, jag åt upp melonfågeln. Den var god.

Men vad åt vi då? Ja, jag åt Oxfilé med vitlök och peppar; helt magiskt god! Robin åt Ankbröst med apelsin och rödvinssås. Också magiskt god! Sedan avslutade vi med en somrig milkshakedrink, alltså konstverket ovan. Så ni som har vägarna förbi Sundsvall och vill äta riktigt god mat, för rimliga priser; gå till Songs Royal Kitchen, på Storgatan. :)

Nu sover man gott med så god mat i magen!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar