tisdag 24 juli 2012

Mer ätbart.

Hejsansansan!
Här har ni något intressant.





Donutpersikor! Ser ut som donuts; är persikor! :D Perfekta i tugg-storlek och lätta att äta. Mums! :D Inköpta på Willys fruktavdelning, där jag jobbar över sommaren. Ja, där har vi det. Efter 4 år i en matbutik har det lett mig till... En annan matbutik. Utbränd innan 30, förmodligen bestående skador i rygg samt handleder om man fortsätter såhär. Det är tufft, definitivt inget jobb för mesar, men det är ett jobb. Synd att det sliter sönder kroppen.

Det som jag pratade om förut gällde ett annat jobberbjudande. Jag var på två intervjuer, men i sista stund valde de en annan tjej. Det var i en annan typ av butik, något som är mer passande för mina intressen. Så det var ju synd att jag inte fick det jobbet, men vi jobbar vidare, och hoppas på fler chanser. Jag kom i alla fall på andra plats av massvis med sökande. Hurra till mig!

Idag har jag min lediga dag! Den lediga dagen som kommer en dag varannan vecka. Tur hade jag, då det idag är strålande sol! Jag fick sovmorgon imorse, till 10 ungefär. Därefter hade jag tvättstugan, och sedan då Robin kom hem efter 12 så gick vi en promenad och köpte glass. Nu har vi just legat ute på gården en stund och solat. Ikväll ska jag äntligen bege mig till gymmet som jag inte besökt på flera veckor! Jag har helt enkelt inte hunnit. Så jag tar tillvara på min lediga dag! :)

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar