lördag 1 september 2012

Välkomnar 3 nya vänner.

Hej! Vad dålig jag är på att uppdatera, jag vet. Jag försöker krama ut allt jag bara kan av min ledighet. Nu såhär i slutet så sitter jag mycket och drömmer. Drömmer om framtiden. Om man skulle plugga på högskola ändå. Har man råd med det? -Nej, det har väl ingen egentligen? Tusan.

Strunt i det nu, jag skulle ju välkomna dessa nya vänner till mitt hem!



Javisst förstår ni! Tre par skor, betalade för två. Åh, Skopunkten! :D <3 Här har vi då ett par sockersöta sandaletter, ett par gråa kilisar (så snyggt!) samt ett par manhaftiga kängor! Bekväma och bra. :) Jag är helnöjd, och nu har jag och Robin rensat ut en av garderoberna i hallen där jag ska få ställa mina skor! :D Lyckan är total, kan ni tänka er? :D

Nu ska jag krama på Robin lite extra, för han är sådär extra fin idag, utan att han ens försökt. Typiskt killar!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar