onsdag 7 december 2011

Hallå där!

Hej alla glada! Fasen vad jag är hungrig!
Nu vet ni det. Jag har precis kommit tillbaka från Jobbmässan, som för övrigt var på Tonhallen, inte Folkets Park som det stod i kallelsen... Vad bra att det framkommer korrekt var man ska infinna sig. Nåväl, efter mycket snurrande hittade jag rätt.

Nu sitter jag här, i min H&Mtröja från senaste leveransen. Här försöker man ta bilder med sin cam, och vem kommer inte och stjäl rampljuset?

Vem där?

Helo.

Omöjligt att sitta stilla i tre sekunder.

Jättegosig och stryker sig mot matte. "Hello, vill du ha min svanstipp i ditt öra, yes?"


Ja men Yuki såklart! Nu är jag jättehungrig. Just ja, det sa jag ju. Jag tror att det eventuellt blir ett litet besök på Subway innan jag åker hem och jobbar kanske. Det vore ju bara så himla gott! Nej, jag tar Donken istället. Två burgare för 20 spänn. Så får det bli. Eller inget av det. Åh, nu vet jag inte. Subway... Mmm. DYRT! Egentligen, över 30 kronor för en macka? Nåväl... Nog med mat-prat, jag tar en rostad macka från frysen här hemma. Med mycket smör på.

Tjing på er!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar