måndag 12 december 2011

Lite kvalitetstid för fötterna...

Hej igen!
Nej, jag sitter inte och pedikyr:ar mig. Jag sitter däremot och tittar på skor som skulle pryda mina små nätta fötter om jag hade haft ett speciellt sko-konto på banken, som faktiskt innehöll pengar, he-he. Nåväl, här kommer lite tips från Have2Have.se, där finns mycket smått och gott, inte bara skor. :)
Härliga och lite udda, perfekt för mig! :D

Jag, som inte alls tycker om något plagg med metallic eller glitter eller paljetter på, fick för sig att eventuellt ha något sånt här på nyår? Det kommer nog inte alls hända, men jag fick en liten influens bara. Jag vill dock påpeka att om man prompt ska ha något så iögonfallande som ett plagg i metallic/glitter/paljetter, så bär det till en i övrigt enkel outfit, gärna helsvart. Då kan det vara snyggt. Skulle jag ha dessa så skulle de bäras till en svart klänning och svarta strumpbyxor.

Här hade vi ännu ett par lite udda skor jag inte skulle ha något emot att ha i min ägo. Snygga! De finns även i svart, vilka även de var snygga, men detaljerna försvann lite grann.

De här skulle man ha haft och struttat runt med i höstas, men å andra sidan sitter de nog aldrig fel. :)

Uggs-ish vinterstövlar. De är egentligen inte särskilt snygga, de ser ju rätt klumpiga ut, men de är ju så varma och sköna! Jag vill absolut inte köpa riktiga Uggs, då de är gjoda av fårskinn. Sådant stödjer jag inte!

Nu är klockan strax halv tolv, dags att sova. God natt på er och sov gott!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar