måndag 26 december 2011

Julafton #2

God kväll!
Idag åkte jag tillbaka till stan och är tillbaka med katter hos min prins i lägenheten. :) Det är svårt när man vill vara på två ställen samtidigt, haha. Både hemma hos mamma och pappa, och här med Robin. Men jag åker ju hem två gånger i veckan, så det går verkligen ingen nöd på mig, haha. :)

Nu när Robin och jag är här igen samtidigt så har vi haft vår egna lilla julafton med julklappsöppning. :) Vi har fått så himla många fina julklappar från våra familjer! Man kan inte annat än tacka så hemskt mycket! <3 :'D Vi har fått jättevackra inredningssaker och nya bäddset och en riktig fet kock-kniv bl. a. :D Dessutom har Robin fått... En diskmaskin! :O En bänkdiskmaskin! En sådan liten söt som man har på diskbänken. Det uppstod dock ett problem. Den är nämligen inte liten... Vi (läs: Robin) fick så lov att skruva bort den lilla listen som sitter under köksluckorna, annars gick den inte in! :O Ja, så köket blir ju lite tafatt, men det gör ju ingenting; vi har ju fått en liten diskmaskin! :D Vilken lyx! :D

Av Robin fick jag (förutom biljetten till Maggio-spelningen) box 6 av Gilmore Girls! :D Åh, snart är min samling komplett! ^^ Jag fick också denna fantastiska ring!

Supervacker silverring från Guldfynd by Kenza! :O:O:O <3

Robin är så himla omtänksam, han har sett att jag har spanat in Kenzas kollektioner. Han har så himla bra smak också! <3 Luws jo, min prins! <3 :D

Vi har precis kollat på Victorias Secret fashionshow, och den var ju helt fantastisk som vanligt. De hade dessutom en massa Kamésmycken i en av kollektionerna! :D Jag börjar dock bli ganska trött, det har varit en lång dag, nu efter stormen som härjade inatt. Vi blev delvis utan ström hos mamma och pappa, vi hade bara el i hallen och vardagsrummet. Tur att vi har vedspis! Därför blir det nog en tidig kväll ikväll, nedbäddad i nya lakan! :D

Hoppas att ni haft en underbart mysig jul, det har i alla fall jag haft!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar