tisdag 6 december 2011

Min last...

Alla har vi någonting. Någonting som man, oavsett hur envis man är, blir svag för, varje gång. För en del är det pizza, läsk, eller kanske choklad. För mig är det franska våfflor. OMG, franska våfflor! Sötsockrade rån med en krämig vaniljfyllning. Shit pommes frites!
Yummy!


Alltid när jag sitter ensam på kvällen så smyger de sig på i tanken. Mm, hur gott skulle det inte vara med franska våfflor nu? Ja, franska våfflor är min last. En hel massa socker. Varför måste onyttigheter vara så himla gott? Uscha... Blä, men mums. Jag sitter just nu och överväger om jag ska gå ner på Willys och köpa mig ett paket med dessa godingar. Jag sitter här ensam hemma för Robin är nere på stan med sina vänner. Franska våfflor skulle trösta mig... Vi får se hur det blir med det.

I alla fall, det är min last.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar