fredag 21 september 2012

En modern klassiker.

God kväll!
Jag och Robin har just gått igenom två skålar popcorn till filmen Snakes on a plane. Robin hade inte sett den, och då sa jag såklart att den kan man inte inte-se. Det är ju en modern klassiker! Kan denna film vara annat än kult-klassad? Ojojoj, säger jag bara. Som jag gillar denna film! Särskilt när (SPOILER) storJohan flyger ut genom fönstret, haha! Jamen alltså, vad är detta för underbar film? Åh, kan se den om och om och om igen!

Här är en fin scen ur filmen. Snake-scarf anyone? :]]]


Nåväl! Nu är jag rätt så trött, en annan har ju varit och Zumbat på gymmet tidigare denna kväll. Det känns i stjärten. Bra där! Kötta bara! Men (!) Imorgon är en ny dag, full med nya möjligheter. Kanske gör jag en till video, det var kul att ni gillade dem!

Tills dess, må gött!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar