lördag 22 september 2012

Förskjuten dag.

Hej!
Idag är det en sådan där seg, förskjuten dag. När jag vaknade imorse så tänkte jag göra något av dagen. Ja, vi förstår ju alla hur det gick. Jag gjorde i alla fall en ambitiös frukost. Brunch. Klockan 12. Jag gjorde amerikanska pannkakor. Det blev såklart också förskjutet då vi behövde gå till affären för att handla ägg och mjölk. Till slut blev de klara, och ganska goda. Fattiga riddare är dock godare, konstaterade jag.

Ja, sen då? Ja, då fick man ju såklart smärtan som enbart kan komma från exploderande äggstockar. Ja, ni fattar. Nu, efter ett par timmar i soffan och en ipren senare så mår man som folk igen. Jag ska nu försöka göra lite nytta fram tills ikväll. Jag slipper tänka på middag i alla fall, för vi ska äta kinamat ikväll. MmmHmMm!

Nu ska jag i alla fall dela med mig av en cool grej (?).

Kroppen hörrni, en makalös grej.

Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar