tisdag 4 september 2012

En ny frukostcombo.

Hej allesammans!
Den här veckan får jag koncentrera mig extra mycket på jobbet, då jag under denna vecka jobbar på en annan avdelning. Jag känner mig som ett litet rådjurkid; alldeles liten i en stor okänd värld. Nej då, jag är bara lite dramatisk; det är roligt att lära sig nya saker, jag bara ogillar att känna mig dålig. Vill vara bra på mitt jobb!

Strunt i det, ingen av er bryr er om hur bra eller dåligt jag hittar kycklingpastej. Jag skulle visa er en bild på min frukost som jag åt imorse. Här är den.



Vanlijyoghurt med nektarinbitar. Nektarin är ju en fantastisk frukt! Det baserar jag ju enbart på att den är så himla god! :D I alla fall, när jag kliver upp så tidigt på morgonen (det här har jag säkert redan sagt) så har jag svårt att äta frukost. Då är detta bra, för det liksom slinker ner. En smörgås blir lätt stabbig och liksom växer i munnen. Däremot blir jag vrålhungrig vid ungefär nio-tiden på morgonen. En sådan tur att det är just då vi har morgonmöte på jobbet, där det bjuds på frukost! Då sitter en eller två smörgåsar perfekt!

Nu har jag delat med mig lite grann, här har ni en bild till! En bild på en gosande kalv.




Gulligulligulligulligull! :D Den här kalven finns på Järvzoo, i barnhägnet, där man får gå in och klappa den. Den gillar att bli kliad på halsen. :)

Nu vankas det våfflor här till middag, och jag ska vispa grädde. På åter-skrivande!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar