onsdag 26 september 2012

Inatt hade jag 3 nervösa sammanbrott.

... Över IKEAmöbeln. Allvarligt talat. Det blev inte alls som tänkt, då möbeln hela tiden ville rasera, och inte alls hållas uppe av sjutusenfemtioelva skruvar, metallplattor, väggfästen m.m. Så nu, istället för att vara en fyrkant, är den ett "U". Det blir nog bra det med ska ni se. Men sammanbrott blev det. Flera stycken.

Ni får se när den är klar. Ett himla skakigt projekt kan jag lova. Ursäkta snälla ni min låga uppdatering, men dagen har gått åt till shopping på manligaste man-affären Clas Ohlsson. Där inhandlades ett nytt skruvmejselset med massa olika bits, en ringklocka till min cykel (orelaterat till möbeln), skruvar, och manliga megaskruvar till gipsskivor. Sedan åkte jag hem och jobbade, och är nu hemma hos mamma och pappa och göttar mig.

Imorgon ska jag börja på ett nytt coachningsprojekt. Mina förväntningar är låga, men mannen jag pratade med i telefonen var väldigt trevlig, så förhoppningsvis blir det ett trevligt möte människor emellan ändå. Nog med babbel, snart dags att sova!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar