onsdag 12 december 2012

För de lediga...

Hejsan!
Idag njuter jag av mig lediga förmiddag/dag till fullo. Jag vaknade klockan 10 och klev upp fem över 10. Sedan tog jag min tid med frukosten framför TV:n. Robin kom just hem från jobbet och mellanlandar, för han ska till tandläkaren snart.

I övrigt borde jag städa, men nej. Inte nu. Det får helt enkelt vänta. Ännu mer.
Men jag skulle tipsa er, som inte jobbar, om detta! Denna meteor shower som kommer att äga rum!

http://earthsky.org/astronomy-essentials/ten-tips-for-watching-the-geminid-meteor-shower

Så ni som har en ledig kväll (och natt) och kan vara uppe på natten, missa inte detta! :D Om jag hade varit ledig hade jag gått upp på Norra berget här i Sundsvall och kollat in detta mirakel!


Ta chansen! :)

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar