onsdag 26 december 2012

God jul!

Hej allihopa, och god jul! :D Har ni haft det bra på julis? Det har jag i alla fall! Jag var hemma och myste med min familj. :)

Idag var det dock jobb igen, och titta här vad jag knåpade ihop till mig själv på jobbet!


En jättesnygg print! :D Det framkommer inte av bilden hur stor den är, men den är jättestor! 70x100 är måttet; nästan lika stor som mig, haha! :D Men jag bar den själv! ;) Om någon är intresserad så heter printen "Vintage world", om ni vill fråga på er närmaste Gallerixbutik. :) Jag passade på nu när det är mellandagsrea; halva priset på ALLT! Så istället för 908 kronor för ram och print, så kostade det bara 454 kronor! Vilket kap! :D

Ni ska få se när den kommit upp på väggen sedan, det kommer bli grymt! :)

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar