måndag 3 december 2012

Mega-uppdatering!

Hejsan!
Förlåt mig för att jag inte har uppdaterat i helgen. Istället kommer här en uppdatering! I lördags så började jag dagen med att skotta fram bilen ur snöstormen. Innan jag klev ut i stormen såg jag ut såhär:



Därefter gick jag ner till kära Magda och skottade fram hennes bil. Efter det såg vi ut såhär:



... Och eftersom vi redan var kalla och blöta så tyckte Magda att man lika gärna kunde göra en snöängel.

Ja, varför inte?
 

Sedan lyckades vi ta oss ut till Birsta, där vi bland annat fick se en kameleont!

Söt va? :)
 
Då jag kom hem igen så bakade jag pepparkakorna jag gjort från scratch (!) och även lussebullar, som jag också gjort från scratch!!! Succé!
 
 
 
En annan anledning till dålig uppdatering är att jag har blivit förkyld! Uscha! Jag är alldeles tung i huvudet, supersnorig och har ont i halsen. Så nu har jag sjukstuga här hemma. Jag har dragit ut soffan till en säng, har täcke och kudde och jag har en massa onyttigheter som jag kan äta. Mums.
 
Simma lugnt!
/El Hjorto Sjuko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar