lördag 22 december 2012

JulHjorten uppdaterar.

Hej mina kära, kära småhjortar. Lillhjortarna mina. Har ni det bra såhär i juletid? Jag hoppas det! Själv jobbar jag och står i. Det känns som rena rama tomteverkstaden på jobbet. Alla ska ge bort kort på sina barn i julklapp, bara så att ni vet. Nu vet ni vad ni kommer att få av alla era vänner och släktingar som har barn. De är monterade av mig dessutom, så you are welcome!

Haha, men annars är det bara bra med mig. Lite jobbstressad bara. Å andra sidan vill jag gärna ha mycket att göra på jobbet, så man slipper ha tråkigt. Jag trivs bra, för jag får ofta beröm av kunderna, de tycker att jag är jättetrevlig och hjälpsam, så det är kul! Senast idag sade en kvinna: "Gud vad glad man blir av att höra dig!" "Att höra mig?" frågade jag, varpå hon svarade: "Ja, du är så himla trevlig." Åh, det värmer i hjärtat det! Jag tycker om att göra folk glada. :)

Här ska ni få se, för övrigt, några andra saker som får en att le!

Vi börjar med mina svans-koppar som jag köpte idag, på jobbet! :D


En mård, en räv och en ekorre! :D Visst är de festliga? :D

En annan gullegubbe har ni här; en sovande Chili på en jättestor kudde! :D


Åh, vilken sötnos! Ja, jag vill också passa på att önska er alla en riktigt god och mysig jul, om vi inte hörs innan dess. Jag ska jobba imorgon också, men åker hem till mina föräldrar efter jobbet imorgon kväll. Sedan är jag ledig på julafton och juldagen. Härligt! Ja, ni kan kalla min Julnissen, haha!

Simma extra lugnt nu vid jul, och mys!

/El Hjorto Julo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar