söndag 1 januari 2012

2012!

Hej och gott nytt år på er, små bebishjortar! 8D
Hur hade ni det på nyår, bara bra? Det hoppas jag!
Jag hade ett mycket bra nyårsfirande, om jag får säga det själv. :) Det började med middag ute på stan, på Stekhuset. Alltid lika gott! :D Sedan hade vi en liten fest hemma hos oss med goda vänner. Vi provade på att göra bål också, den blev helt okej! Kanske aningen söt, men god. :)

Jag hade på mig en lång, mörkt marinblå chiffongklänning som min mormor sydde åt mig! Man har ju en sådan himla tur att ha en sådan himla bästig mormor! <3 :D Hon kan allt hon! :D Till den hade jag en svart, söt liten (nästan frack-liknande) top som jag hittade på rea på BIK BOK. :) Jättefint. :) Jag fick inga bra bilder p.g.a dåligt ljus, men jag kan i alla fall med dessa bilder ge er ett hum om ungefär hur det såg ut. :) Håll till godo!

Mina läckra orm-örhängen fyndade jag på Ur&Penn! :)

Hahaha, ser inte klok ut! Krys-tat.


En annan sak jag vill inflika, bara för att det är så diskuterat just nu: "Jordens undergång". Lugna ner er nu, såhär tror jag att det ligger till: Indianerna tröttnade på att skriva en massa kalendrar. De tänkte nog "Okej, nu har vi gjort en kalender för 2000 år framåt, jag tror att de har fattat mönstret nu. Kom nu, grabbar och tjejer så går vi och tar en kopp kaffe." :)
Har ni förresten sett filmen Zeitgeist? Eller läst Dan Browns böcker? Han är min favoritförfattare. I varje fall, det är möjligt att något stort kommer hända, men det kan ju mycket väl vara början på en ny era; en upplysningens era! Det väljer jag att tro på. Det ska bli så spännande! :D

Oroa er inte, little hjorts! The Hjort-power-force will always be with you! 8D Ha nu ett riktigt bra 2012, och alla andra år som följer! :)

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar