tisdag 17 januari 2012

Sämst.

Jag är ju kanske den sämsta bloggaren just nu. Var tog orken vägen? Inspirationen? Jag vet inte. Jag får också dåligt samvete på mig själv för att bilderna jag lägger ut är så himla fula nu för tiden också. Okej, nu var det sagt.

Igår vaknade jag med väsande andetag. Mina egna, alltså. Krasslig och täppt i näsan och med ett väsande ljud när jag andades. Med andra ord blev det inget gymmande igår. Istället blev det middag på Subway med Magda och Robin, och sedan en rolig filmkväll! Vi såg på Adéle (asrolig) och Mothman, hahaha! Mothman är en jättekonstig film som är lite creepy, det är min och Magdas signaturfilm. Jag och Magda gjorde guacamole och käkade tortillachips med guaca, gött!

Idag känns det mycket bättre, så ikväll blir det gymmande. Något som skulle vara gott just nu är någon form av bakelse. Eller French waffles... Nej, nu ska vi behärska oss. Jag tror att jag ska göra ugnsgratinerad broccoli till lunch, det blir bra.

I allmänhet känner jag mig väldigt omotiverad, det är därför bloggen är så himla sämst på senaste tiden. Jag känner mig såhär:


/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar