tisdag 3 januari 2012

Det ska kännas!

God kväll kära vänner! :D
Jag har ikväll varit på gymmet för första gången detta år. Senast var innan julhelgen och allt frossande började. Jag körde på hårt, dock, med kraftig lutning på löpbandet och extra motstånd på min favoritmaskin; the thigh and ass-crusher. :) Den heter nog inte alls det, men jag kallar den för det, för det är det den gör.

Det skönaste med träning är ju dock när man nyduschad får sätta sig i soffan med håret uppsatt i en inbakad fläta. Ungefär exakt såhär:

Något annat jag gillar på gymmet är roddmaskinerna, för de är alltid lediga. :) Det verkar bara vara jag som tycker om att använda dem. Ibland, sätter det sig en människa på roddmaskinen bredvid mig och "ror" kanske fem gånger, sedan ger de upp. Är det så jobbigt? Haha, jag vet inte. Jag kanske är Hulken, ror på max jag! Minst en kilometer varje gång. Skönt det.

Nu väntar jag på att Robin ska komma hem, då ska vi äta en sen middag. Det blir så glamouröst som fiskgratäng. Underförstått en sådan som man köper i frysdisken. Gött det!

Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar