torsdag 5 januari 2012

En sak till...

En sak till bara innan jag loggar auf för idag. Jag kom över en liten summeringslista av det gågna året.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag var i London! :)

Har du några nyårslöften?

Jag brukar inte ha några nyårslöften, men jag ska försöka köpa en sådan där liten platta man lägger på golvet utanför kattlådan. Det är som en "dörrmatta", så att det inte blir så mycket kattsand överallt, som fastnat i katternas tassar. Duger det? Jag har ju tänkt köpa en sådan rätt länge, så...

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, och bekanta! :)

Vilka länder besökte du?

England! Åh! <3

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Oj, jag är ju en sådan som inte direkt kommer ihåg datum, jag minns liksom hellre hela upplevelser. Jag och Robin firar till exempel inte "årsdagar" och sådant trams. Vi har inget "datum" när vi blev tillsammans och så vidare. Sådana är vi.

Vad var din största framgång 2011?

Att jag läste upp Matematik B. Tro inte att jag är någon slacker; ni skulle se mitt slutbetyg!

Största misstaget?

Oj, jag vet inte. Jag tror inte jag har gjort något katastrofalt misstag, tack och lov! Jag är ju dock rätt så klumpig av mig, så jag har väl råkat haft sönder någonting. Jag får alltid lika mycket ångest då jag råkar ha sönder någonting, jag kan inte hjälpa det.

Bästa köpet?

Hm, jag tror jag får säga klädskåpet som vi har i sovrummet. Mycket plats för kläder! :D

Vad spenderade du mest pengar på?

Som vanligt, bensin och pengar. I helhet alltså.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Allt? Alla möten med härliga människor gör mig glad. :) Londonresan också, det var ju någonting jag drömt om länge. Förhoppningsvis kan vi åka tillbaka snart! :D

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Det blir nog alla låtar från Veronica Maggios senaste skiva. :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag måste nog säga både och. Det har varit mer stressigt eftersom jag har haft mindre att sedan i maj. Jag gick ju ut skolan i maj, och har sedan dess letat heltidsjobb. Det är mer stressigt för mig att ha mindre att göra, då jag vill jobba och få en stabilare vardag. Å andra sidan har jag mer fritid än jag vet vad jag ska göra med, och försöker att göra saker som gör mig glad. Så ja, både och.



Vad önskar du att du gjort mer?

Badat! Det blev inte alls så mycket bad och häng på stränder som jag hade velat i somras! Skäms! Jag siktar på den kommande sommaren. :)


Favoritprogram på TV?Supersize vs. Superskinny, och typ alla komediserier. :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Det var en skoldag, jag blev uppvaktad av mina kära vänner med sång, en vacker blomma och ett fint kort! :) Sedan firade jag med familjen och Robin hemma med god mat, tårta och fina presenter. :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Hjort! Nej då, skämt åsido. Jag har ju ingen direkt stil, men tights och ett långt linne är ju en solklar favorit för mig. Coola tischor är ju också min grej, det har ni nog märkt. Jag lovar förresten att visa er mer tischor här i bloggen! Jag har ju min samling, haha! :)

Den bästa nya personen du träffade?

Vår guide på en busstur i London! Han var bäst! :D


Så, där har ni lite lektyr innan läggdags! ;) Peace!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar