onsdag 25 januari 2012

Några godbitar.

Goddag!
Av en slump så simmade jag in på H&Ms hemsida och hittade en hel del godbitar. Supersynd var det att jag missade släppet av Versace Cruise Collection. Jag hade spanat in två assnygga linnen. Allt var såklart slutsålt, förutom blusen som finns kvar i storlek 36. Den är fin, men jag använder inte blusar särskilt ofta. Attans, men så är det. Det kommer nog att komma fler fina linnen till sommaren. :)

I alla fall, jag hittade en hel del annat. :) Håll till godo.






Jag har alltid gillat vita plagg med svarta detaljer, och har också länge varit på jakt efter en trevlig liten kappa eller parkas. Det blir dock ingen beställning, för här håller vi hårt i våra små pengar. Det här är nämligen en blogg för vanliga människor. Vanliga människor som inte har råd att köpa allt vi får syn på. Här gillar vi inte slösaktigt beteende. Så det så.

Ikväll ska jag jobba, och innan dess ska jag diska. Välkommen till min glamourösa onsdag.

Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar