fredag 6 januari 2012

Lunchdags!

Hej igen! :)
Jag valde att dokumentera mitt lunchfixande, bara för er! :D Så här ser det ut när jag ska fixa i köket. Håll till godo!

Så fort man vistas i köket så kommer Yuki och ska stryka sig mot en, allra helst mot fötterna. Han vet att då är det något på G. Och, som vanligt, så fort det kommer en katt kan jag inte låta bli att gosa. :)

Här har vi färsk broccoli! Broccoli är ju alltid gott, och nyttigt. Superbroccoli! Jag kokade den, och hade den i salladen.

Broccoli, isbergssallad, gurka, tomat, dressing och, the finishing touch; krutonger!
Åh, vad jag saknade kycklingen i salladen, men finns det inte så finns det inte. :)

Nu ska jag strax ge mig iväg till gymmet. Det verkar inte bli någon bio ikväll, för det fanns ingen film som gick som vi båda ville se. Jag ville se The Stig-Helmer Story, for obvious reasons. Robin var mer inne på thriller, deckare, en massa uppföljare som jag inte kan se då jag inte sett första filmen osv. Nåväl, vi får väl vänta tills det kommer någon komedi eller action som vi båda kan se. Jag såg dock fram emot lite popcorn och biogodis... Åh, ni vill såklart att jag tipsa om det bästa biogodiet. Självfallet! Jag går i mammas fotspår och tycker att Fox (citronkolor) och M (de som heter bara "M", inte M&M's. Dessa är SÅ mycket godare!) är det bästa biogodiset. :)

Nu ska jag göra mig klar för gymmet. Kanske blir det ett bad när jag kommer hem. :)

Vi hörs!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar