lördag 13 oktober 2012

Basket.

Hej allihopa!
Nu tänkte jag att vi skulle prata lite om basket här. Dribbla, dunka etc.

...
HAHAHAHA! Som om! Den dagen jag börjar prata om basket, ja, då är det dags att skanna skallen. Dribbla och dunka är nog förresten de enda baskettermer jag kan. Hela två stycken. Nej! Vi ska prata om en annan basket. Basket från Kooooosta Booooda.

Vad kan det vara i den här spännande lådan?
Jo, det är ju skålen "basket" (som i korg, alltså)!
Och här ska den stå, i vår nya TV-möbel! :D

Angående dagens planer har jag ännu inte gjort någonting av det! Och det var bara två punkter! Två lata punkter. Istället har jag och Robin städat och diskat och plockat undan diverse småsaker här i lägenheten. Nu känns det himla trevligt här. Anledningen till att jag ännu inte visat TV-möbeln här, är för att det fortfarande står delar av den på golvet... Som skall ställas på annat ställe. Plus att vi har ett vitrinskåp som ska bort. Så ja, det är fortfarande inte färdigmöblerat. Det blev ett helt projekt av det här.

Nu ska jag måla naglarna. Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar