söndag 7 oktober 2012

Söndag.

Hej!
Idag har jag som vanligt jobbat, hurra för pengar! Nu på kvällen har jag gjort läxor. Ja, ni hörde rätt. Senast jag hade en läxa var väl under gymnasiet? Sjukt. Man känner sig oerhört ringrostig. Va? Hur skriver man rakt, det är till och med svårt på ett linjerat papper? Ojojoj, hörrni. I alla fall, det är en coachningsläxa. Från coachningsprojektet jag är med i. Jag är projektet, lite så känns det. Som ett experiment. Vi får väl se hur det går.

Nåväl, usch för sådana tråkigheter. Nu tänkte jag sova, men jag vill ju lämna ett litet avtryck här först. Imorgon tar vi tag i en ny vecka och carpar skiten ur lite diem, hörrni! Heja oss!

Nu till något som ständigt är på tapenten; hur man klädde sig på 90-talet:


Ja. Ojoj, absorbera.... Allt. Med denna bild säger god natt. Dröm sött.

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar