lördag 27 oktober 2012

God morgon!

God lördagsmorgon mina kära hjortar!

Snön ligger kvar sedan igår, men det har inte snöat mer, peppar peppar. Eller jag vet inte, jag har lite blandade känslor. Det är faktiskt bara oktober. Det kan lugna sig lite. Annars vill jag ha snö på vintern, inte blask! Men som sagt, vi kan lugna oss lite nu.

Här är en vinterbild som jag tycker mycket om, på den fina Norska skogskatten Bert:



Åh, lurvelurv! Där har ni en katt som älskar att vara utomhus, när som helst. Lurven! Han är också som en hund, och följer snällt efter när man går ute på promenad. Jag brukar gå skogspromenader med honom, han älskar det. :)
Idag ska jag och min kära mamma gå på stan och leta presenter. Jag vet att jag ska klä mig varmt i alla fall. Hoppas att ni får en skön lördag!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar