onsdag 31 oktober 2012

Blablabla.

Förlåt, men jag orkar verkligen inte komma på en fyndig rubrik just nu. Varför är rubriken typ det svåraste att hitta på? Sjukt.
I alla fall, förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp och helt enkelt inte orkat mer än att gå och lägga mig när jag kommit hem på kvällarna.

Jag har i måndags och tisdags varit på mitt lilla coachningsställe och blivit coachad. Idag så har jag varit med min kära mormor på IKEA och spenderat halva dagen med henne. Hon köpte även två jättesöta spöken som hon gav till mig och Robin! Titta bara:



Haha, det är maräng-spöken! :D Söta va? :) :) :) Man blir ju bara så glad av dem. Goda var dem också! ;D

Nu över till en annan sak! Min kära, älskade pärla Arthur slog i måndags förra veckan om till 30 000 mil! Bildbevis:




Det var synd att blixten blänkte till där, men om man tittar noga så ser man! :D Min kära springare, som jag beundrar dig! <3

Nu ska jag göra en stor uppgift jag har tills imorgon... 18 CV och PB som skall läsas och rangordnas. Ja, ni hör ju. Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar