onsdag 24 oktober 2012

Mycket jobb.

Hej!!!
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men det blev så sent. Jag var på en föreläsning om det personliga nätverket fram till halv nio på kvällen, så i princip var det bara att gå och lägga sig när man kom hem.

Idag har jag jobbat dubbelt. En hel dag och kväll med jobb. Först på ena stället, sedan direkt till andra. Dessa dubbel-jobb-bokade onsdagar är slitsamma, men det är bra med pengarna. :) Nu är jag i alla fall hemma igen, och har ätit middag precis. Den bestod av två rostade mackor med ost och marmelad samt ett glas o'boy. Middag för en kung. Nej, men eftersom jag åker direkt från ena jobbet till det andra klockan 4, så hinner jag inte äta middag. Ja, ni förstår nog själva. Slitsamt.

Jag har ont i nacke och rygg också, så jag ser fram emot att få gå och lägga mig. Jag ville bara uppdatera lite först. Här har ni en bild på en amöba.



Simma lugnt, hörrni!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar