söndag 21 oktober 2012

Sängstommen.

Hej allihopa!
Idag, medan jag har varit hemma och på jobbet så har Robin byggt ihop sängstommen! Vad han är duktig!

Såhär såg det ut imorse när vi hade burit ut den gamla sängstommen:
Chili chillar på mycket golvyta.

Yuki chillar mitt i sängen.

Sådär ser det ut nu! Jag glömde ju visa er sängstommen innan, men det var en brun, välvd, ja, typisk sängstomme. Den har varit mycket bra, men tyvärr så gick den sönder i ribbottnen och mittbalken. :( Den har tjänat väl i många år!

Imorgon har jag blivit inringd på jobb, så imorgon ska jag jobba. Dock väntar ändå Body Balance på kvällen! Nu är jag jättetrött, och vill egentligen bara gå och lägga mig, men jag ska väl vara uppe några timmar till. Eller en.

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar