onsdag 10 oktober 2012

Trött, men fin i håret.

Hej kära hjortar!
Idag var jag ledig på förmiddagen, men klev ändå upp tidigt, för jag hade tid hos frisören klockan 9. Åh, en härlig start på dagen, att få sitta och bli ompysslad, och sedan lukta gott i håret hela dagen! :) Jag färgade utväxten och klippte topparna. Det är viktigt att underhålla, så att håret inte blir slitet. :) Så det var ingen stor förändring alltså.

Nu blev jag precis klar med hemuppgiften jag har från mitt coachningsprogram. Jag är törstig. OOOOch jag ska bestämma vad jag se på TV. Lyxproblem.

Nu över till något annat; jag har på mig ett par mjukisshorts med ananaser på. Tycker att det är perfekt! Vill ni se? Okej, men då får det bli en cambild då. Som jag nyss tog... På min rumpa. Lagom pinsamt. Allt för konsten, hörrni.



Jaja. Alla skulle ha ananaser på sina shorts. Jo! En annan sak! Det blev inga armband idag, tur! Det jag hade spanat in mest var i barnstorlek, så det var för litet! Det var ju tur, slapp man ett onödigt köp. Dock sa Robino Melonino att han sett sådana i en annan butik, i vuxenstorlekar alltså. Mjaaa, kanske då.

Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar