söndag 28 oktober 2012

Söndag.

God kväll!
Idag är det söndag, vilket betyder att jag imorse åkte hem och jobbade och sedan spenderade eftermiddagen med mina bästigaste föräldrar. Nu ikväll då jag är tillbaka i stan så har jag målat naglarna i en cool orange färg, som heter fresh melon. Passande! Robin gick precis och lade sig, det ska jag nog också göra. Tyvärr är jag lite hungrig! Inte bra att gå och lägga sig hungrig, men heller inte stoppa i sig något alldeles innan man lägger sig, eller? Äh, jag vet inte. Det är så mycket att hålla reda på med mat och allt.

Jag tog förresten med mig min vinterjacka och vinterstövlar hemifrån mams och paps. Det är verkligen dags att plocka fram dem nu, när vintern verkar vilja stanna? Hm, fortfarande lite väl tidigt, tycker jag.

Här är en härlig, gammal bild på min kära katt Kexet, som jag saknar så mycket när jag inte är hemma hos mamma och pappa lika ofta längre. Han är min bästaste vän!



I full galopp! Med svansen som en fluffig plym! Åh, gullegull!
Nej, men nu ska jag faktiskt också sova. Det är ju skönt att sova! Hoppas att ni har haft en bra helg, och är reda för nästa vecka. Om ni har höstlov: fantastiskt roligt för er; åk till Boda borg!

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar