torsdag 1 november 2012

Mustpremiär och lite humor.

Hej allesammans! Här sitter jag och njuter till fullo av kvällen. Exempelvis har vi haft premiär här ikväll. Jag talar om Julmustpremiär! Ojojoj, lika gott som man minns. Apotekarnes julmust; klassikern! Mycket gott, minsann.

Jag tänkte också att jag skulle bjuda på lite torsdagskvällshumor! Jag skrattade i alla fall gott åt den här bilden:


Hahaha! Snopp-humor! Ojojoj, MEN SÅ FÅR MAN VÄL INTE SÄGA?! Jistanes. Nej, men kul, eller hur? En annan har ju gjort helg nu, då jag är ledig imorgon! Sovmorgon; here I come! :D Jag ska dock snart gå och knyta mig, som man säger. Man får varva ner till ljudet av den kraftiga blåsten som härjar på utanför fönstret. Jag vet inte riktigt om jag tycker om sådana här tecken på oväder? Det kanske är Sandy som letat sig till oss? Avtagit ganska markant i styrka då, hon har ju ändå färdats över halva jordklotet osvosv. Nej, sådant ska man inte skämta om. Jag spekulerar bara.

Men simma lugnt, hörrni! Trevlig november!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar