tisdag 20 november 2012

Än sitter de kvar...

Hejsan!
Ja, hörrni, de sitter kvar. Tänderna alltså. :) Ännu inga hål. *peppar peppar* Allt gick bra hos tandläkaren, hon är så snäll min lilla tandis. Det som är jobbigt är när de ska ta röntgenplåtar, uscha! Då ska man ju bita ihop på den där jäklans hållaren som skär in både under tungan och i gommen. Det tycker jag är mycket obehagligt, men det går ju. Nödvändigt ont, som man säger. Såhär ser ju bilderna ut, förutom att mina tänder inte har några lagningar i sig.

(Bild från Google)
 
 
Ja, jag var som sagt till tandläkaren tidigt imorse, jag var tillbaka hemma klockan nio. Då gick jag faktiskt och lade mig igen, så skönt! Sedan sov jag lite till och från till klockan elva, och sedan dess har jag bara lunkat på här hemma. Egentligen ska jag ta itu med disken, men det hinns också med. I övrigt är det spinning ikväll! Då är det bara att tagga till och kötta! Visa den där spinningcykeln vem som bestämmer!
 
Just ja, min tandläkare upplyste mig idag om att jag har en väldigt stark tunga, haha! Är det bra eller dåligt?
 
Simma lugnt!
/El Hjorto


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar