söndag 4 november 2012

Laddar.

Hejsan!
Jag bloggade ingenting under helgen, jag var ju och myste med min familj! Katterna har varit ute två hela dagar, de tyckte mycket om det som vanligt, men de började frysa om tassarna som blev kalla och blöta, så de kom in av sig själva framåt eftermiddagarna. Nu, när vi är tillbaka i lägenheten, har de ätit dubbla portioner mat och har nu gått och lagt sig i sängen. Utslagna hjältar, som man säger.

Nu sitter jag i soffan och laddar inför en kommande vecka med jobb. Hurra för att få jobba och tjäna pengar! Jag laddar med choklad och julmust, det är himla fint!

På tal om katter så har jag en härlig bild att bjuda på:



Det här är en bild på min hemma-kisse Kexet och hans mamma, Snäckan! :D De leker för fullt. ^^ Åh, vad jag tycker om sådana här livfulla bilder! :D

Nåväl, nu ska jag fortsätta att ladda här, vi hörs mina små hjortar!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar