fredag 16 november 2012

Hårmunk.

Hejsan!
Freeeedag, hörrni! Vad skönt. :) Här sitter jag, mätt och belåten. Jag har precis ätit en bit pizza som blev över sedan igår, dessutom slinker det ner en och annan Dumle pepparkaka också. :) De var verkligen goda, smakar först som vanlig Dumle, men sedan kommer pepparkakssmaken fram och då smakar det som pepparkaksdeg! :)

Aaaanyway. Idag är det andra gången jag använder min hårmunk. Min hair donut, som man säger. Det stavas förresten inte donut, ni vet det va? Amerikaner alltså. Kan inte stava. Doughnut, heter det. I alla fall, en sådan gör att man får till en fin knut av håret. Såhär ser min ut:






Ser ni vilken fin knut det blir av dem? :) Finemang!
Men hörrni, jag har ett problem jag måste ta itu med snart. Vad ska vi äta till middag idag? Åh, detta ständiga lyxproblem. Kanske kyckling? Eller en enkel men god spenatsoppa? I vilket fall måste jag handla lite ingredienser. Ja, hoppa gärna in var som helst och hjälp mig med tips.

Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar