fredag 2 november 2012

Den omtalade möbeln.

God kväll!
Nu är jag tillbaka från Zumbapasset och har duschat! Jag är dock lite stressad, för vi ska åka hem till mina föräldrar över helgen, med katter och allt, så fort jag är klar. Jag som ogärna bufflar iväg med blött hår, men det finns ingen tid till att föna håret heller. Nog om det, nu ska jag visa den omtalade vardagsrumsmöbeln! Här är den:


Bortse gärna från att det ser ut som att det är porr på TV:n; det sändes One Tree Hill på femman... Say no more.

Delarna som blev över, som skulle suttit mellan (så att det hela hade format en stor rektangel) blev en liten byrå istället, då de inte ville hållas uppe ordentligen av våra "kraftiga" gipsväggar man ofta hittar i hyreslägenheter. Nåväl, skåda:



Den blev väl söt? Det tycker jag i alla fall! Hurra för IKEA; det är som lego, man kan bygga lite hur som helst! :D

Nu ska jag avsluta detta lite raskt här då, så att vi kan åka. Trevlig helg på er alla! :D

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar